Soms moet je letterlijk en figuurlijk uit je comfortzone stappen om iets te bereiken. Dat was ik vandaag bereid te doen voor de Eusebius. Kijk je mee?
Als geboren Arnhemse en dus een echt Arnhems Meisje, zie ik het als een prachtige kans én grote eer om samen met jullie het verhaal van dit iconische monument nog sterker op de kaart te zetten. Met mijn achtergrond in toerisme en marketing is deze functie mij op mijn lijf geschreven.
Tijdens mijn ondernemersloopbaan heb ik brede ervaring opgedaan binnen toerisme en marketingcommunicatie. Ik ben gewend om zelfstandig strategieën te ontwikkelen op basis van data en deze vervolgens creatief en resultaatgericht uit te voeren. Ik geloof sterk in een geïntegreerde aanpak waarin contentmarketing, online zichtbaarheid, partnernetwerken en publieksactiviteiten elkaar versterken.
Na 20 jaar als ondernemer, kijk ik ernaar uit om me weer structureel te verbinden aan een bedrijf, samen met een team waarin je samen doelen nastreeft, elkaar uitdaagt en versterkt en waar strategie en uitvoering hand-in-hand gaan.
De Eusebius heeft een unieke positionering: een monument dat verleden, beleving en actualiteit verbindt. Die combinatie biedt veel aanknopingspunten voor onderscheidende marketing, zowel regionaal, landelijk als internationaal. Ik zie kansen om de zichtbaarheid verder te vergroten via doelgerichte campagnes en slimme samenwerkingen in toerisme en cultuur.
Graag licht ik in een persoonlijk gesprek toe hoe ik, met mijn ervaring en ideeën, kan bijdragen aan het bereiken van jullie ambities: 100.000 bezoekers!