fbpx
Magazine Medifix nieuw

Magazine Medifix

Hoe kunnen we (potentiële) klanten laten zien wat we allemaal te bieden hebben? Dit was de vraag van onze opdrachtgever. Voor de tweede keer hebben wij voor Medifix een glossy magazine gemaakt van 60 pagina’s. In plaats van een traditionele productcatalogus, biedt het magazine een frisse benadering, met business cases, interviews met leveranciers en nog veel meer. Natuurlijk komen ook de diverse productgroepen aan bod, maar altijd gepresenteerd op een unieke en onderscheidende manier, zodat klanten op een inspirerende wijze ontdekken hoe Medifix hen kan ondersteunen.

seo strategie in 1 dag

SEO optimalisatie Secure2Go

Secure2Go gaf ons de opdracht om hun website volledig te optimaliseren op het gebied van SEO. Met een duidelijke focus op het verbeteren van zichtbaarheid en klantbeleving, hebben we een plan ontwikkeld dat gericht was op het behalen van meetbare resultaten, content geoptimaliseerd en nieuwe content gemaakt wat heeft geresulteerd in een stijging van 20% in bezoekersaantallen.

 

8 punten waar een goede webshop aan moet voldoen

Employer Branding

Voor een landelijke GGZ-instelling hebben we diverse klussen gedaan waaronder social media beheer maar ook employer branding. Hoe zorgen we voor tevreden personeel, het behoud van personeel en trekken we nieuw personeel aan? Dit plan hebben we gemaakt en uitgewerkt wat heeft geresulteerd in minder verloop en hogere medewerkerstevredenheid.

8 punten waar een goede webshop aan moet voldoen

Social media beheer

Voor diverse bedrijven doen wij social media beheer zoals Toeristische Informatiecentrum Ravenstein, GGZ-instelling Human Concern, bedrijven in de medische wereld zoals Medifix en AHEAD Implant System. Altijd vanuit een gedegen plan en met een doel voor ogen!

case: Stichting Maasmeanders training

Training Stichting Maasmeanders

Stichting Maasmeanders had behoefte aan meer kennis en vaardigheden op het gebied van online marketing om hun doelstellingen beter te kunnen realiseren. Samen met een externe communicatieadviseur hebben wij deze uitdaging opgepakt en een programma ontwikkeld dat niet alleen de kennis van de leden vergrootte, maar ook resulteerde in een gezamenlijke campagne om de regio sterker op de kaart te zetten.